Friday, August 11, 2006

me encanta todo eso

Har inte delat med mig av mitt liv på år och dar, så tänkte att jag ska sammanfatta någorlunda.
Vad som verkligen hänt i mitt liv sen 17 maj(!!!) då jag senast skrev här vet jag eg inte.
men,
Jag har moppat med Anna:

värsta welcome to Kiruna kortet







Firat midsommar i stugan:


Grillat med klassen:


slutade uppe i en lift.

Hunnit me Kirunafestivalen:

berusad skelande/skenande Björn




Poserat i industrimiljö med Anna Och Madde. (men VARS är DU SOFIA):



















tja, det var väl lite kortfattat.

Det har varit en konstig sommar, har inte gjort så mkt mer än varit i skolan.

just nu sitter jag och försöker bestämma mig för en bil som jag ska ha, gimme some help. Den måste ju vara bobbylicious duvet..
krav: måste vara en amerikanare. (volvo p1800 kan fungera)



snart...
. ÅH! det börjar redan bli riktigt mörkt ute.. så hajken kommer bli prima! korv öl och en fet eld!

1 comment:

Sophy said...

oh bobbylicious. vilka fina bilder, sarskilt den som bekraftar att du och mad ar ballast.
nu har jag kommit till armenien, som ar ett lyxigt land som gillar mig och som jag gillar tillbaks. snart kommer jag upp och hem.